Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.X

Targi i konferencje

Novoferm Polska

Targi i konferencje

Klient: Novoferm Polska

Budma 2013 - stoisko targowe:

  • opracowanie koncepcji wizerunkowej opartej na haśle „Niemiecka jakość, japońska precyzja. Na dobre w Polsce”,
  • przygotowanie wizualizacji poszczególnych elementów stoiska,
  • skomponowanie menu targowego (II nagroda w rankingu portalu branżowego Oknonet),
  • koncepcja konkursu dla odwiedzających,
  • media relations.

Targi i konferencje

Klient: Novoferm Polska

Budma 2013 - stoisko targowe:

  • opracowanie koncepcji wizerunkowej opartej na haśle „Niemiecka jakość, japońska precyzja. Na dobre w Polsce”,
  • przygotowanie wizualizacji poszczególnych elementów stoiska,
  • skomponowanie menu targowego (II nagroda w rankingu portalu branżowego Oknonet),
  • koncepcja konkursu dla odwiedzających,
  • media relations.

Targi i konferencje

Klient: Novoferm Polska

Budma 2013 - gadżet promocyjny:

  • projekt skoncentrowany na dwóch hasłach: obecnym na stoisku Novoferm „Niemiecka jakość, japońska precyzja. Na dobre w Polsce” oraz haśle pomocniczym koncentrującym się na głównej zalecie bram (łatwym montażu): „Tak się składa, że to proste”,
  • przygotowanie graficzne,
  • produkcja,
  • dystrybucja.

Targi i konferencje

Klient: Novoferm Polska

Budma 2013 - mailing do kontrahentów:

  • opracowanie graficzne mailingu,
  • copywriting.

Targi i konferencje

Klient: Novoferm Polska

Budma 2013 - ścianka  wystawiennicza:

  • opracowanie koncepcji graficznej,
  • copywriting,
  • produkcja.

Targi i konferencje

Klient: Novoferm Polska

Ścianki wystawiennicze:

  • opracowanie koncepcji graficznej,
  • copywriting,
  • produkcja.