Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.X

Projektowanie graficzne

Exide Technologies S.A. – ekologiczna kampania edukacyjna

Projektowanie graficzne

Klient: Exide Technologies S.A.

Opracowanie koncepcji ekologicznej kampanii edukacyjnej dla marki Exide pt. „7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów”:

  • opracowanie koncepcji akcji,
  • przygotowanie materiałów informacyjnych (reklamy prasowe, ulotki),
  • przygotowanie materiałów wspierających (samochodowe zawieszki zapachowe, Eko-krówki)
  • media relations.

Projektowanie graficzne

Klient: Exide Technologies S.A.

Opracowanie koncepcji ekologicznej kampanii edukacyjnej dla marki Exide pt. „7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów”, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • kreacja graficzna towarzysząca kampanii,
  • opracowanie haseł poszczególnych odsłon kampanii.

Projektowanie graficzne

Klient: Exide Technologies S.A.

Opracowanie koncepcji ekologicznej kampanii edukacyjnej dla marki Exide pt. „7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów”, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • kreacja graficzna towarzysząca kampanii,
  • opracowanie haseł poszczególnych odsłon kampanii.

Projektowanie graficzne

Klient: Exide Technologies S.A.

Opracowanie koncepcji ekologicznej kampanii edukacyjnej dla marki Exide pt. „7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów”, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • kreacja graficzna towarzysząca kampanii,
  • opracowanie haseł poszczególnych odsłon kampanii.

Projektowanie graficzne

Klient: Exide Technologies S.A.

Opracowanie koncepcji ekologicznej kampanii edukacyjnej dla marki Exide pt. „7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów”, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • kreacja graficzna towarzysząca kampanii,
  • opracowanie haseł poszczególnych odsłon kampanii.

Projektowanie graficzne

Klient: Exide Technologies S.A.

Opracowanie koncepcji ekologicznej kampanii edukacyjnej dla marki Exide pt. „7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów”, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

  • kreacja graficzna towarzysząca kampanii,
  • produkcja materiałów promujących akcję (eko-krówki).