Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.X

NASZ ZESPÓŁ

Bezproblemowe osobowości

  • KAMILA - dyrektor

    W jej szaleństwie jest metoda, a w metodzie szaleństwo. Dlatego spełnia się, kreując koncepcje oraz kierując – także szybkie samochody. Nie lubi ograniczeń, dlatego często przeciera szlaki i wytycza nowe kierunki, choć w chwilach zmęczenia twierdzi, że wolałaby poruszać się po utartych ścieżkach. Mistrzostwo w budowaniu dobrych relacji zawdzięcza umiejętności wsłuchiwania się w głos ludu. Pomysły czerpie także ze złotych myśli swoich dzieci, a stres załatwia siłowo – na squashu. 

  • ADAM - bezproblemowy grafik

    Zawodowo zajmuje się prowokowaniem pozytywnych reakcji, choć przyznaje, że najbardziej go kręci… krzesło obrotowe. Jest jak House w okularach Clarka Kenta i koszulce Supermana – potrafi znienacka zaskoczyć kosmiczną siłą sarkastycznego dowcipu. Inspiracji szuka, poznając świat, a zwłaszcza nieprzetarte szlaki prowadzące do baru. Nie skupia się na detalach – zapytany, czy lepiej jest mieć ciastko, czy je zjeść, stwierdza rzeczowo, że trzeba kupić cukiernię. I zamówić podwójne espresso.

  • JOANNA - bezproblemowy account manager

    Sarkazmem dorównuje Housowi, choć na co dzień jest superbohaterką. Pomaganie to jej pasja, dlatego zajmuje się kluczowymi klientami. Nieustannie na diecie niskosłownej, choć bez wyraźnych efektów. Gadanie to jej hobby i wielka miłość. No cóż, ma do tego talent. Zresztą swoje wygadanie wykorzystuje z pożytkiem – nie ma dla niej problemów nie do rozwiązania ani celów nie do osiągnięcia. A stres? Kilka godzin squasha oczyszcza totalnie :)

  • ANDROMEDA - bezproblemowy menedżer ds. e-PR

    Nie napisała jeszcze książki, bo twierdzi, że nie ma nic ludziom do powiedzenia. To oczywiste kłamstwo, bo jakby zebrać wszystkie teksty, jakie popełniła, wyszłoby opasłe tomisko. Z zapartym tchem śledzi rozwój nowych mediów, choć żałuje, że nie ma 11 lat – wówczas byłoby to łatwiejsze. Uzależniona od czytania, nie przepuści nawet napisom na opakowaniach. Stresu pozbywa się, ćwicząc różne jogiczne wygibasy, dlatego umie wyjść z siebie i stanąć obok. 

  • NATALIA - specjalista ds. PR

    Kiedy nie siedzi w kinie, wisi na telefonie, załatwia, negocjuje i pastwi się nad naszymi błędami. Snobistycznie się rozgrzesza, że w życiu kieruje się przesłaniem Witkacego, które jednak nie nadaje się do publicznego rozpowszechniania. W wolnych chwilach szaleje na festiwalach, czyta i objada się. Wychodzi z założenia, że jeśli ma się ciastko, to trzeba je zjeść i kupić następne. Obiekt zazdrości większości zespołu – bo zjedzonych ciastek w ogóle po niej nie widać. 

  • WERONIKA - bezproblemowy grafik

    Twierdzi, że w życiu nie kieruje się żadnym credo, bo to zwykle ociera się o banał, a ona banałów nie znosi. Podobnie jak logotypów w JPG oraz zdjęć w Wordzie. Kiedy nie projektuje, lubi chadzać na długie spacery, najchętniej nieprzetartymi szlakami (ale z jakimś tutorialem w reku). Z aktywności fizycznych znacznie częściej uprawia jednak aktywny kanapoleżing i serialowatching. Oszczędna – zbiera wszystkie ciastka po to, aby zjeść je naraz w odpowiednim momencie.

  • ALICJA - bezproblemowy account manager

    Niech was nie zwiedzie to, że uwielbia przetarte górskie szlaki, które chętnie przemierza z plecakiem w wolnych chwilach, nawet jeśli trzeba brodzić w śniegu po kolana. To trendsetterka, która w życiu kieruje się hasłem „Stressed. Depressed. But well dressed”. Nic więc dziwnego, że wpada w szał, kiedy nie ma co na siebie włożyć (codziennie?). Ceni praktyczne umiejętności, dlatego nie zajmuje się pytaniami typu „mieć ciastko…”. Ona nie czeka, aż ciastko dostanie, tylko po prostu je piecze. A potem zjada. 

  • ŁUKASZ - motion designer

    Pasjonuje się animacją i montażem dźwięku, być może dlatego najbardziej ceni spokój i ciszę. Zawiedziony informacją, że Superman nie istnieje, stawia na powszechnie cenione cechy dra House’a. Oczywiście chodzi o nieustające zamiłowanie do odkrywania tajemnic, zresztą nie tylko medycznych. W poszukiwaniu prawdy nie przebiera w środkach – podąża utartymi ścieżkami lub wyrusza na nieprzetarte szlaki. Jeśli spotkacie go na swej drodze, pamiętajcie – czasem daje się przekupić słoiczkiem pesto.

 

CELE ZAWODOWE

Cel podstawowy: poprawiamy relacje

Cele cząstkowe: idealnie dopasowane do celów zleceniodawcy, samego zlecenia oraz okoliczności

WYKSZTAŁCENIE

Zasadniczo kompleksowe, pobierane w licznych instytucjach szkoleniowych kształcących elitę intelektualną kraju. Do elity nie aspirujemy, bo teoretycznym dyskursom przeciwstawiamy wiedzę praktyczną.

UMIEJĘTNOŚCI

NIEGRAFICZNE

copywriting kampanie PR strategie komunikacji kampanie edukacyjne identyfikacja wizualna obsługa targów i konferencji outsourcing marketingowy

GRAFICZNE

photoshop illustrator indesign dreamweaver

ZAINTERESOWANIA/HOBBY

książki filmy muzyka podróże squash gotowanie szycie design psy koty