Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.X

Harmonizacja opakowań

13 grudnia 2014 r. zostały wprowadzone nowe przepisy dotyczące wyglądu i warstwy informacyjnej opakowań spożywczych. Od strony projektowej w większości przypadków zmiany te prowadzą nie do liftingu istniejących opakowań, lecz do stworzenia nowych projektów, także pod kątem haseł i treści perswazyjnych na nich zamieszczanych.

Wiedząc, jak wielkie to wyzwanie dla branży, powołaliśmy specjalny zespół ds. harmonizacji, który ułatwi naszym klientom realizację wytycznych zawartych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. Współpracę w zakresie harmonizacji opakowań rozpoczynamy od audytu istniejących projektów, następnie wspólnie opracowujemy szczegółowy plan harmonizacji. 

Harmonizacja może stanowić impuls do stworzenia opakowania zapadającego w pamięć i zawierającego wszystkie wymagane prawem elementy. Każdy projekt szczegółowo konsultujemy zarówno ze zleceniodawcą, jak i potencjalnymi klientami, aby stworzyć opakowanie, które zbuduje wizerunek marki i będzie zapamiętane przez konsumentów.