Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.X

PR produktowy

Mamy doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz w rozszerzaniu wizerunku znanych produktów na te obszary konsumenckie, w których dotychczas nie zaistniały. Działania te rozpoczynamy zawsze od szczegółowej analizy wizerunku produktu, jego potencjału oraz od poznania tych obszarów rynku, w których produkt powinien zaistnieć.

Rozpoczynamy od stworzenia kompletnych, opartych na dobrych zdjęciach, materiałów informacyjnych na temat produktu oraz zebrania szczegółowych informacji na temat jego cech i zastosowania. Narzędzia, dzięki którym budujemy wizerunek, dopasowujemy do konkretnego produktu, środowiska, w którym go kreujemy oraz najefektywniejszych kanałów komunikacji.

Swoimi działaniami docieramy nie tylko do potencjalnych klientów, ale i do odbiorców pośrednich, budując wizerunek zarówno wśród ostatecznych odbiorców, jak i liderów opinii (ekspertów, blogerów, celebrytów), uwzględniając przy tym ewentualne ograniczenia prawne (np. rynek farmaceutyczny, rynek baterii i akumulatorów).