Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.X

Media relations

Dla naszych klientów zawsze tworzymy autorskie bazy danych dziennikarzy. Starannie dobieramy rodzaj komunikatu do jego tematyki, dostosowujemy też język do branży (inaczej komunikuje się branża motoryzacyjna, inaczej farmaceutyczna).

Utrzymujemy pozytywne relacje z mediami, śledzimy trendy na rynku mediowym i dokonujemy ich analizy na potrzeby konkretnego klienta. Przygotowujemy spotkania z dziennikarzami (briefingi, konferencje prasowe), zarówno pod względem organizacyjnym, jak i informacyjnym. Prowadzimy doradztwo z zakresu oraz formy kontaktu z mediami w kontekście rangi wydarzenia, o którym klient chce poinformować otoczenie.

Budowanie autorskich baz mediów to nie jedyne działanie dotyczące dystrybucji informacji prasowych. Przygotowujemy zestawy upominkowe dla dziennikarzy oraz przeprowadzamy kreatywne wysyłki materiałów prasowych.