Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.X

11.10.2016

Chwalimy się!

statystyki_sotrender_kupiec
statystyki_kupiec_poznanski sotrender_kupiec_poznanski

 

Fanpage Kupiec Poznański (zajmujemy się jego prowadzeniem) został wyróżniony w raporcie Fanpage Trends*!

  • nasz post z gwarą poznańską znalazł się wśród 5 najbardziej interaktywnych postów w sierpniu!
  • we wrześniu Kupiec Poznański miał największy odsetek zaangażowanych fanów wśród wszystkich centrów handlowych w Polsce

          Procent zaangażowanych fanów Kupca Poznańskiego: 25% (!)
          Procent zaangażowanych fanów kolejnego centrum handlowego: 9%

  • we wrześniu Kupiec Poznański okazał się najbardziej interaktywnym fanpagem wśród centrów handlowych 

          Wskaźnik relative interactivity dla Kupca Poznańskiego: 1024 (!) 
          Wskaźnik relative interactivity dla kolejnego centrum handlowego: 363

*Raport Fanpage Trends (www.sotrender.pl/trends/facebook) to obszerne kompendium regularnie podsumowujące marketing i obsługę klienta na Facebooku, z podziałem na Marki, Media i Ludzi oraz dokładnymi rankingami w 50 kategoriach tematycznych z komentarzami kilkudziesięciu ekspertów z branży.

 

07.03.2016

Wielka draka, czyli druga ucieczka Fikołka i Bródki

"Wielka draka, czyli druga ucieczka Fikołka i Bródki" - to druga część książeczki, jaką przygotowaliśmy dla najmłodszych wielbicieli Kupca Poznańskiego. Tym razem koziołki wcielają się w rolę detektywów i wspólnie śledzą dwóch tajemniczych mężczyzn. Przemierzając ulice Poznania, docierają do rozwiązania fascynującej zagadki...

Książeczka była kluczowym elementem bożonarodzeniowej akcji promocyjnej Kupca Poznańskiego w 2015 roku.

02.03.2016

II miejsce w konkursie na najlepsze stoisko

Stoisko firmy Novoferm, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące, zdobyło II MIEJSCE w konkursie na najciekawsze stoisko targów BUDMA i KOMINKI 2016 organizowane przez Portal Exspace! Duma nas rozpiera :) 

17.06.2015

Opakowanie Brodaway

Pamiętacie warsztaty kreatywne z projektowania opakowań "Pawie, kury, kreatury"? Podjęliśmy wyzwanie przełożenia szkicu warsztatowego opakowania na jego projekt graficzny. Przedstawiamy Brodaway - produkt do pielęgnacji brody!

29.05.2015

Kiedy rozmiar ma znaczenie

W naszym dziale graficznym spór „czcionka” czy „font” ciągle jeszcze się nie rozstrzygnął. Prawda zapewne leży pośrodku, więc może powinniśmy stosować „czciont” i „fonkę”? Niezależnie od nazwy jedno jest pewnie – rozmiar ma znaczenie, zwłaszcza w przypadku opakowań produktów spożywczych. Napisaliśmy o tym do „Agro-przemysłu”.

05.05.2015

Pawie, kury, kreatury

21 kwietnia wzięliśmy udział w warsztatach kreatywnych dotyczących projektowania opakowań. Nonoproblemo było tam nie tylko w roli uczestnika, twórcy identyfikacji wizualnej, członka jury, ale również prelegenta! Nasza prezentacja „Od trendów do strategii dodawania piórek” rozpoczynała całą konferencję. Wspieraliśmy też duchowo i merytorycznie drużyny Niedzielnych indyków i Uciekających kurczaków. Kurczakom prawie udało się wygrać!

16.04.2015

Poznajcie ekipę run_nonoproblemo

Tadam! Pierwszy półmaraton za nami. Oto nasi śmiałkowie, którzy postanowili przetrzeć ścieżki całemu teamowi. Przybyli. Wyruszyli. Dobiegli. Gratulujemy!

Skojarzenia filmowe może i są słuszne, bo bieganie jest jak pudełko czekoladek – nigdy nie wiadomo, jaka będzie trasa, ani kogo na niej spotkasz. Dlatego stawiamy na bezproblemowe bieganie drużynowe. Run, Nonoproblemo, run!

03.04.2015

Wesołych Świąt!

09.12.2014

Zapraszamy na spacer po Poznaniu

Książeczka dla dzieci, którą opracowaliśmy dla Centrum Handlowego Kupiec Poznański.
A kuku - kto zgadnie, gdzie są koziołki? Fikołek i Bródka

Fikołek i Bródka to koziołki, które pracują w Centrum Handlowym Kupiec Poznański - w jego logo. Pewnego dnia postanawiają udać się na wagary (w gwarze poznańskiej "wagary" to "blałka". Uciekają więc z centrum i trafiają na pełen ciekawych zakamarków poznański Stary Rynek. Co zobaczą? Kogo spotkają? Co ich rozbawi, a co przerazi?

Książeczka z naszą historią była kluczowym elementem bożonarodzeniowej akcji promocyjnej Kupca Poznańskiego w 2014 roku. 1000 egzemplarzy rozeszło się w 15 dni, choć akcję przewidziano na 4 tygodnie.

W książeczce znajduje się mapa miejsc, które odwiedzili nasi bohaterowie. Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami egzemplarza, zapraszamy na spacer. Być może się spotkamy za którymś rogiem ;)

18.10.2013

Piramida potrzeb internauty

Dobra koncepcja charakteryzuje się tym, że przetrwa próbę czasu. I tak piramida Maslowa, po kosmetycznych modyfikacjach, doskonale streszcza potrzeby współczesnego internauty.

Piramida potrzeb internauty

Zatem…. Tu małe co nieco na doładowanie baterii.

 1 2 &rquao;