Cykl animacji poradnikowych pt. „Jak się budować, żeby nie zwariować”

Klient: Novoferm Polska

zadanie

Novoferm Polska poszukiwał narzędzia, które w prosty, przyjazny sposób wyjaśni, na co trzeba zwracać uwagę podczas wyboru lub instalacji bram garażowych.

założenie

Głównym założeniem projektu było stworzenie specjalnego cyklu zabawnych animacji na YouTube, które:

  • w prosty sposób wyjaśniałyby konkretne zagadnienia dotyczące bram garażowych,
  • kierowałyby do odpowiednich porad dla użytkowników,
  • budowałyby pozytywny wizerunek Novoferm Polska,
  • byłyby wyróżnikiem na tle konkurencji,
  • posiadałyby także duży potencjał promocyjny (odpowiednia długość).

Analiza potencjalnych grup docelowych projektu wykazała, że najlepszą grupą odbiorców będą rodziny (formalne i nieformalne), czyli osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. Powstałe animacje opierają się zatem na zabawnych scenkach „z życia wziętych”, bliskich większości odbiorców.

zakres działań

Zespół Nonoproblemo był odpowiedzialny za całość: począwszy od wyboru tematyki, poprzez stworzenie scenariusza, projekt i rozrysowanie warstwy graficznej, po produkcję ostatecznej animacji. Pierwsza animacja została opublikowana w czerwcu 2017 r., kolejne pojawiały się sukcesywnie.

  • Cykl liczy obecnie 6 odcinków.
  • Łącznie cały cykl animacji Novoferm obejrzało ok. 920 000 osób.

ODCINEK 1: „Planowanie garażu”

ODCINEK 2: „Wielkość bramy”

ODCINEK 3: „Fotokomórka w świetle bramy”

ODCINEK 4: „Brama na czas budowy”

ODCINEK 5: „Dobieranie kolorów”

ODCINEK 6: „O co chodzi z tą gwarancją”