wszystkie wpisy

Susza na horyzoncie! Straszyć czy edukować?

W 2021 roku odnotowano wiele ekstremalnych zjawisk – od lokalnych podtopień, po utrzymującą się suszę. W tym roku sytuacja hydrologiczna nie wygląda lepiej. Dlatego gminy zaczynają działać i edukować mieszkańców, zmieniając nie tylko ich otoczenie, ale także nawyki. Dlaczego susza staje się palącym problemem a edukacja koniecznością?

Bez słodzenia. Kampanie społeczne dotyczące żywności

W latach 30. XX w. Melchior Wańkowicz stworzył najsłynniejszy chyba polski slogan reklamowy „Cukier krzepi”. Jak sam twierdził, były to dwa najlepiej opłacone słowa w jego pisarskiej karierze. Niezależnie jednak od sławy copywriterskiej, jaką mu przyniosło, hasło to odzwierciedlało ówczesny pogląd na temat spożywania cukru. Dziś tak słodko już nie jest.

Komunikacja wewnętrzna – wyzwanie PR

Jaka jest obecnie komunikacja marek? Szybkorotująca i wielokanałowa. Nowe technologie to dziś zarówno narzędzia zewnętrznej komunikacji marki, bezpośredniej komunikacji z odbiorcami, jak i wsparcie komunikacji wewnętrznej.

Susza? Czas na edukację

W sierpniu 2019 r. w związku z suszą i upałami w ponad 300 gminach na terenie całej Polski trzeba było wprowadzić ograniczenia w zużyciu wody. Możemy czekać, aż w kranach zabraknie wody i wówczas wprowadzać zakazy, grzywny i ogólne obostrzenia. Albo zacząć działać już dziś i dzięki edukacji zmienić nawyki mieszkańców.

Przyjemne z pożytecznym, czyli dlaczego leżak jest idealnym prezentem biznesowym

Sukces wizerunkowy jest często fuzją otwartości, poczucia humoru, odwagi i dobrze przemyślanego przekazu. Można zaprojektować leżak firmowy w tzw. eleganckim stylu, gdzie na jednolitym materiale znajduje się duże logo firmy. Tylko czy takie podejście w dzisiejszych czasach ma rację bytu?