Employer branding

Klient: Quercus

zadanie

Długookresowa strategia PR zmierzająca do wypromowania marki pracodawcy oraz eksperta w zakresie wdrożeń SAP.

Quercus Sp. z o.o. to firma specjalizująca się we wdrożeniach SAP w obszarze HR. W związku z głównym obszarem działalności firmy oraz z powodu dużego zapotrzebowania na specjalistów IT – działania wizerunkowe dla Quercus w dużej mierze koncentrują się na budowaniu wizerunku pracodawcy oraz promowaniu rozwiązań wspierających realizację strategii EB w firmach. Są to m.in.:

  • eksperckie artykuły prasowe dotyczące rozwiązań SAP przeznaczonych do wspierania zarówno twardych, jak i miękkich obszarów HR
  • artykuły informacyjne promujące employer brandingowe działania Quercus
  • cyklicznie wydawany „Magazyn Quercus” zawierający wartościowe artykuły, dystrybuowany wśród pracowników, partnerów i kontrahentów