Targi BUDMA
Klient: Novoferm
Targi BUDMA 2015
zadanie
Opracowanie koncepcji obecności, projekt stoiska oraz dobór cateringu na potrzeby prezentacji firmy na targach BUDMA.
działania
Dla producenta bram garażowych, drzwi i napędów – Novoferm Polska, zaprojektowaliśmy stoiska targowe na targi BUDMA 2013 i BUDMA 2015.
BUDMA 2015
Cel komunikacyjny: Pokazanie innej strony Novoferm, międzynarodowego zasięgu marki, szerokiego portfolio oraz nowatorskich inicjatyw – jak brama stworzona na bazie pracy, która zwyciężyła w konkursie plastycznym dla dzieci na narysowanie bramy garażowej marzeń.
nagroda
Projekt stoiska autorstwa Nonoproblemo został doceniony przez portal exspace.pl, który przyznał mu II miejsce w konkursie na najładniejsze stoisko targów BUDMA 2015.
BUDMA 2013
Cel komunikacyjny: Umocnienie pozycji marki oraz wprowadzenie do świadomości odbiorców hasła: Niemiecka jakość, japońska precyzja, na dobre w Polsce. Projekt stoiska oraz gadżety wspierające nawiązywały do hasła, a dodatkowym wzmocnieniem przekazu (docenionym II nagrodą w rankingu portalu branżowego Oknonet) było targowe menu – skomponowane z dań i napojów nawiązujących do tradycji Niemiec, Japonii oraz Polski.