Z ekonatury nie śmiecę w rury
Klient: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Sp. z o.o.
Case study kampanii edukacyjnej skierowanej do mieszkańców Nowego Tomyśla
zadanie
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Sp. z o.o. zleciło Nonoproblemo realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej skupiającej się na zatorach w sieci.
założenie akcji
Celem kampanii było zwiększenie świadomości dbania o sieć sanitarną przez mieszkańców Nowego Tomyśla i okolic. Pokazane zostały dobre postawy oraz prawidłowe gospodarowanie odpadami w trzech obszarach: łazienka, kuchnia oraz budowa.
nasze cele
- Przybliżenie najczęstszych przyczyn awarii w sieci kanalizacyjnej w Nowym Tomyślu.
- Edukacja i wskazanie prawidłowych postaw i odpowiedzialnego korzystania z sieci sanitarnej.
- Wzbudzenie zainteresowania tematem najmłodszych dzięki zaproponowanym formom przekazu.
hasło wiodące kampanii
Zgodnie ze wstępnymi założeniami hasło miało promować dobre praktyki i przykuwać uwagę. Postawiliśmy na hasło: Z ekonatury nie śmiecę w rury, które zostało również przedstawione w formie graficznej.
realizacja
W ramach kampanii powstały:
- ulotka edukacyjna zawierająca wiele informacji na temat przyczyn powstawania zatorów w sieci sanitarnej oraz dobrych praktyk,
- animowana prezentacja na potrzeby lekcji dla przedszkolaków i uczniów szkoły podstawowej (klasy 1-3),
- książeczka edukacyjna dla najmłodszych, w której nieustraszony Tomek z Nowego Tomyśla i jego wierny przyjaciel – jamnik Sznurek odkrywają tajemnice zatorów w nowotomyskiej kanalizacji,
- puzzle nawiązujące do okładki książeczki,
- zestaw 4 podkładek pod kubki.
Ulotka informacyjna.
Książeczka edukacyjna dla najmłodszych.
Puzzle.
Podkładki pod kubki.
Animowana prezentacja.