Mam powody do picia elbląskiej wody
Klient: Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Case study kampanii edukacyjnej skierowanej do mieszkańców Elbląga
zadanie
Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. powierzyło Nonoproblemo realizację kampanii edukacyjnej dotyczącej picia elbląskiej kranówki.
założenie akcji
Celem kampanii było zwiększenie świadomości na temat jakości wody z elbląskich wodociągów, korzyści płynących z picia wody z kranu oraz promocja pozytywnych nawyków, w tym wypadku korzystania z kranówki zamiast kupowania wody w plastikowych butelkach.
nasze cele
- Edukacja na temat jakości wody w elbląskich kranach i korzyści związanych z jej piciem.
- Zwiększenie wiedzy na temat sieci wodociągowej obsługującej miasto i okolice: ujęć wody, badania jej jakości oraz niskich kosztów związanych z jej piciem.
- Promowanie dobrej praktyki picia wody z kranu – zarówno u najmłodszych, jak i u starszych mieszkańców miasta.
hasło wiodące kampanii
Kampania w założeniu miała trafić zarówno do młodszych, jak i do starszych mieszkańców, dlatego zdecydowaliśmy się na hasło wiodące atrakcyjne dla obu grup:
Mam powody do picia elbląskiej wody
W warstwie wizualnej hasło zostało wzmocnione wizerunkiem superbohaterki, która promuje picie wody z kranu.
realizacja
W ramach kampanii powstały:
- plakat promujący akcję edukacyjną,
- ulotka edukacyjna zawierająca wiele informacji na temat pochodzenia i jakości wody kranowej w Elblągu oraz wyjaśniająca trzy najważniejsze powody, dla których warto pić wodę z kranu (zdrowie, koszty, ekologia),
- książeczka-kolorowanka dla najmłodszych z wierszykiem nawiązującym do kampanii edukacyjnej oraz zadaniami do wykonania,
- pakiet grafik na potrzeby Internetu (posty na Facebooka, bannery na WWW),
- wpis na WWW.
Plakat promujący akcję edukacyjną.
Ulotka informacyjna.
Książeczka-kolorowanka dla najmłodszych.
Grafiki na potrzeby Internetu.