Wielokanałowa komunikacja wewnętrzna w ramach realizacji strategii EB
Klient: Fresenius Medical Care
zadanie
Fresenius Medical Care zgłosił się do Nonoproblemo, poszukując wsparcia komunikacyjnego i graficznego w zakresie realizacji wewnętrznego programu HR skierowanego do pracowników.
założenie akcji
Fresenius Medical Care to firma, która zatrudnia blisko 2000 pracowników, zarówno medycznych (m.in. na stacjach dializ), jak i biurowych. Chcąc realizować swoją strategię HR, firma zdecydowała się na uruchomienie wielopłaszczyznowego programu HR dla pracowników.
W związku z szerokim zasięgiem i różnorodnością przewidzianych w programie elementów, poszczególne działania realizowane są jako odrębne projekty komunikacyjne.
realizacja
Uruchomienie programu związane było z uroczystym przekazaniem wszystkim pracownikom pakietu powitalnego wraz z obszernym informatorem wyjaśniającym, jakie działania zostały objęte programem, jakie cele realizują i jakie będą ich efekty.
Na tym etapie byliśmy odpowiedzialni za:
- opracowanie treściowe i graficzne kompleksowych materiałów i narzędzi komunikacyjnych (list intencyjny, informator, strona WWW),
- dobór i produkcję prezentów do pakietu powitalnego.
kolejne etapy
W kolejnych etapach firma wdrażała programy cząstkowe, obejmujące m.in.
- ankiety pracownicze,
- wprowadzenie elektronicznych narzędzi komunikacji wewnętrznej,
- wdrożenie spójnego programu ubezpieczeń pracowniczych,
- uruchomienie programu poleceń pracowniczych
- i wiele innych.
Jednym z elementów strategii EB są także prezenty z okazji Dnia Pracownika Służby Zdrowia, których wybór, znakowanie i dystrybucję firma także powierza Nonoproblemo.