Drzwitarasowe.pl

Klient: G-U Polska

zadanie

G-U Polska, właściciel portalu www.drzwitarasowe.pl, zwrócił się do nas z prośbą opracowania koncepcji działań wizerunkowych oraz wypromowania nowej witryny.

działania

W działaniach wizerunkowych G-U Polska strona www.drzwitarasowe.pl jest projektem nowym, wymagającym wypromowania. G-U Polska potrzebowało wsparcia wizerunkowego i promocyjnego dla tej witryny oraz działań pozycjonujących ją w świadomości zarówno klienta ostatecznego (zainteresowanego zakupem drzwi tarasowych ponoszono-przesuwnych), jak i potencjalnych partnerów handlowych. Zakres prac:

  • wsparcie redakcyjne – opracowanie treści na potrzeby strony oraz redakcja artykułów informacyjnych i poradnikowych na stronę WWW,
  • konfiguracja i prowadzenie kampanii promocyjnej online (Google, YouTube i Facebook),
  • stworzenie promocyjnych materiałów wizerunkowych (banery internetowe, reklamy prasowe),
  • media relations,
  • opracowanie wizerunkowego poradnika „Otwórz się na marzenia. G-U radzi, jak planować budowę domu”.