Cykl animacji poradnikowych pt. „Jak się budować, żeby nie zwariować”
Klient: Novoferm Polska
zadanie
Novoferm Polska poszukiwał narzędzia, które w prosty, przyjazny sposób wyjaśni, na co trzeba zwracać uwagę podczas wyboru lub instalacji bram garażowych.
założenie
Głównym założeniem projektu było stworzenie specjalnego cyklu zabawnych animacji na YouTube, które:
- w prosty sposób wyjaśniałyby konkretne zagadnienia dotyczące bram garażowych,
- kierowałyby do odpowiednich porad dla użytkowników,
- budowałyby pozytywny wizerunek Novoferm Polska,
- byłyby wyróżnikiem na tle konkurencji,
- posiadałyby także duży potencjał promocyjny (odpowiednia długość).
Analiza potencjalnych grup docelowych projektu wykazała, że najlepszą grupą odbiorców będą rodziny (formalne i nieformalne), czyli osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. Powstałe animacje opierają się zatem na zabawnych scenkach „z życia wziętych”, bliskich większości odbiorców.
zakres działań
Zespół Nonoproblemo był odpowiedzialny za całość: począwszy od wyboru tematyki, poprzez stworzenie scenariusza, projekt i rozrysowanie warstwy graficznej, po produkcję ostatecznej animacji. Pierwsza animacja została opublikowana w czerwcu 2017 r., kolejne pojawiały się sukcesywnie.
- Cykl liczy obecnie 6 odcinków.
- Łącznie cały cykl animacji Novoferm obejrzało ok. 920 000 osób.
ODCINEK 1: „Planowanie garażu”
ODCINEK 2: „Wielkość bramy”
ODCINEK 3: „Fotokomórka w świetle bramy”
ODCINEK 4: „Brama na czas budowy”
ODCINEK 5: „Dobieranie kolorów”
ODCINEK 6: „O co chodzi z tą gwarancją”