Powody mam o rury dbam
Klient: Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Case study kampanii edukacyjnej skierowanej do mieszkańców Elbląga
zadanie
Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. powierzyło Nonoproblemo realizację drugiej części kampanii edukacyjnej. Tym razem dotyczącej dbania o sieć kanalizacyjną.
założenie akcji
Celem kampanii było zwiększenie świadomości dbania o sieć kanalizacyjną przez mieszkańców Elbląga. Pokazane zostały dobre postawy oraz prawidłowe gospodarowanie odpadami w trzech obszarach: łazienka, kuchnia oraz budowa.
nasze cele
- Edukacja na temat prawidłowego dbania o sieć kanalizacyjną.
- Wyjaśnienie, które domowe czynności zwiększają ryzyko wystąpienia zatorów.
- Wskazanie prawidłowych postaw, np. gdzie wyrzucać odpady, które często i nieprawidłowo trafiały do sieci sanitarnej.
hasło wiodące kampanii
Postawiliśmy na hasło nawiązujące do tego z pierwszej edycji kampanii: „Mam powody do picia elbląskiej wody”:
Powody mam o rury dbam
W warstwie wizualnej hasło ponownie zostało wzmocnione wizerunkiem superbohaterki.
realizacja
W ramach kampanii powstały:
- plakat promujący akcję edukacyjną,
- ulotka edukacyjna zawierająca wiele informacji na temat ,
- komiks dla najmłodszych nawiązujący do kampanii edukacyjnej,
- dwa wzory naklejek na ściany do umieszczenia w szkołach i urzędach,
- pakiet grafik na potrzeby Internetu (posty na Facebooka, bannery na WWW),
- wpis na WWW.
Plakat promujący akcję edukacyjną.
Ulotka informacyjna.
Komiks dla najmłodszych.
Naklejki do toalet w urzędach i szkołach.
Grafiki na potrzeby Internetu.