Powody mam o rury dbam

Klient: Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Case study kampanii edukacyjnej skierowanej do mieszkańców Elbląga 

zadanie

Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. powierzyło Nonoproblemo realizację drugiej części kampanii edukacyjnej. Tym razem dotyczącej dbania o sieć kanalizacyjną.

założenie akcji

Celem kampanii było zwiększenie świadomości dbania o sieć kanalizacyjną przez mieszkańców Elbląga. Pokazane zostały dobre postawy oraz prawidłowe gospodarowanie odpadami w trzech obszarach: łazienka, kuchnia oraz budowa.

nasze cele

  • Edukacja na temat prawidłowego dbania o sieć kanalizacyjną.
  • Wyjaśnienie, które domowe czynności zwiększają ryzyko wystąpienia zatorów.
  • Wskazanie prawidłowych postaw, np. gdzie wyrzucać odpady, które często i nieprawidłowo trafiały do sieci sanitarnej.

hasło wiodące kampanii

Postawiliśmy na hasło nawiązujące do tego z pierwszej edycji kampanii: „Mam powody do picia elbląskiej wody”:

Powody mam o rury dbam

W warstwie wizualnej hasło ponownie zostało wzmocnione wizerunkiem superbohaterki.

realizacja

W ramach kampanii powstały:

  • plakat promujący akcję edukacyjną,
  • ulotka edukacyjna zawierająca wiele informacji na temat ,
  • komiks dla najmłodszych nawiązujący do kampanii edukacyjnej,
  • dwa wzory naklejek na ściany do umieszczenia w szkołach i urzędach,
  • pakiet grafik na potrzeby Internetu (posty na Facebooka, bannery na WWW),
  • wpis na WWW.

Plakat promujący akcję edukacyjną.

Ulotka informacyjna.

Komiks dla najmłodszych.

Naklejki do toalet w urzędach i szkołach.

Grafiki na potrzeby Internetu.