Octenisept
Klient: Schulke
zadanie
Opracowanie spójnej koncepcji wizerunkowej dla produktu Octenisept.
Schulke Polska zwróciło się do Nonoproblemo z prośbą opracowania spójnych działań promocyjnych dla produktu Octenisept. Dzięki zrealizowanym działaniom, obejmującym media relations, działania online i offline, a także wsparcie w czasie targów i konferencji, Octenisept stał się pierwszym wyborem wśród leków antyseptycznych w Polsce.
Wieloletnie działania obejmowały m.in.:
- opracowanie layoutów reklam dopasowanych do kanałów komunikacji lub okoliczności (np. Euro 2012)
- projekty gadżetów wspierających, np. na potrzeby konferencji
- projekty graficzne folderów informacyjnych dla profesjonalistów
- projekty stoisk konferencyjnych
- redakcja tematycznych artykułów prasowych
- opracowanie graficzne oraz treściowe stron internetowych promujących Octenisept
- stworzenie koncepcji oraz obsługa graficzna i PR społecznych akcji profilaktycznych, jak np. Paradontoza STOP, Nowa szkoła leczenia Ospy, itd.