Octenisept

Klient: Schulke

zadanie

Opracowanie spójnej koncepcji wizerunkowej dla produktu Octenisept.

Schulke Polska zwróciło się do Nonoproblemo z prośbą opracowania spójnych działań promocyjnych dla produktu Octenisept. Dzięki zrealizowanym działaniom, obejmującym media relations, działania online i offline, a także wsparcie w czasie targów i konferencji, Octenisept stał się pierwszym wyborem wśród leków antyseptycznych w Polsce.

Wieloletnie działania obejmowały m.in.:

  • opracowanie layoutów reklam dopasowanych do kanałów komunikacji lub okoliczności (np. Euro 2012)
  • projekty gadżetów wspierających, np. na potrzeby konferencji
  • projekty graficzne folderów informacyjnych dla profesjonalistów
  • projekty stoisk konferencyjnych
  • redakcja tematycznych artykułów prasowych
  • opracowanie graficzne oraz treściowe stron internetowych promujących Octenisept
  • stworzenie koncepcji oraz obsługa graficzna i PR społecznych akcji profilaktycznych, jak np. Paradontoza STOP, Nowa szkoła leczenia Ospy, itd.