W Obornikach pełna kultura: bez śmieci jest każda rura

Klient: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach

Case study kampanii edukacyjnej skierowanej do mieszkańców Obornik.

zadanie

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach zwróciło się do Nonoproblemo z prośbą stworzenia materiałów edukacyjnych do kampanii dotyczącej kultury korzystania z sieci kanalizacyjnej, segregacji śmieci oraz picia kranówki.

Głównym bohaterem kampanii jest WełnWart, dobry duch rzek Wełny i Warty, który na co dzień dba o ich czystość, również poprzez edukowanie mieszkańców, jak z kulturą korzystać z sieci kanalizacyjnej. Na początek, na podstawie opowiadania, opracowaliśmy wizerunek WełnWarta, zgodny z zamieszczonym tam opisem.

Co jeszcze stworzyliśmy w ramach kampanii?

  • książeczkę edukacyjną,
  • kolorowankę z zadaniami dla najmłodszych,
  • animację „Złote rady WełnWarta. Jak z kulturą korzystać z kanalizacji?”
  • dodatkowo – kalendarz ścienny na 2025 r.

Animacja „Złote rady WełnWarta. Jak z kulturą korzystać z kanalizacji?”.

Książeczka edukcyjna.

Kolorowanka z zadaniami dla najmłodszych.

Kalendarz ścienny.