W Obornikach pełna kultura: bez śmieci jest każda rura
Klient: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach

Case study kampanii edukacyjnej skierowanej do mieszkańców Obornik.
zadanie
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach zwróciło się do Nonoproblemo z prośbą stworzenia materiałów edukacyjnych do kampanii dotyczącej kultury korzystania z sieci kanalizacyjnej, segregacji śmieci oraz picia kranówki.
Głównym bohaterem kampanii jest WełnWart, dobry duch rzek Wełny i Warty, który na co dzień dba o ich czystość, również poprzez edukowanie mieszkańców, jak z kulturą korzystać z sieci kanalizacyjnej. Na początek, na podstawie opowiadania, opracowaliśmy wizerunek WełnWarta, zgodny z zamieszczonym tam opisem.
Co jeszcze stworzyliśmy w ramach kampanii?
- książeczkę edukacyjną,
- kolorowankę z zadaniami dla najmłodszych,
- animację „Złote rady WełnWarta. Jak z kulturą korzystać z kanalizacji?”
- dodatkowo – kalendarz ścienny na 2025 r.