Masz wpływ na odpływ
Klient: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki
![](https://nonoproblemo.pl/wp-content/uploads/2020/10/akcja_edukacyjna_masz_wplyw_na_oplyw_kolorowanka.png)
Książeczko-kolorowanka wspierająca kampanię edukacyjną „Masz wpływ na odpływ”
zadanie
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Komornikach zwróciło się do Nonoproblemo z potrzebą: rozpoczęcia kampanii edukacyjnej, która poruszałaby problem awarii w gminnej sieci sanitarnej, oraz stworzenia serii gadżetów wspierających tę akcję – w tym książeczki dla dzieci.
gadżety wspierające kampanię
Elementem wspierającym kampanię było stworzenie serii gadżetów skierowanych do różnych grup wiekowych. Znalazły się wśród nich, np.: bidony, układanki, torby bawełniane, plany lekcji, śniadaniówki, podkładki pod kubki oraz książeczko-kolorowanki z zadaniami.
![](https://nonoproblemo.pl/wp-content/uploads/2022/03/masz_wplyw_na_odpyw_ksiazeczka_kolorowanka-4.jpg)
![](https://nonoproblemo.pl/wp-content/uploads/2020/10/masz_wplyw_kolorowanka_1.png)
![](https://nonoproblemo.pl/wp-content/uploads/2020/10/masz_wplyw_kolorowanka_2.png)
![](https://nonoproblemo.pl/wp-content/uploads/2022/03/masz_wplyw_na_odpyw_ksiazeczka_kolorowanka-3.jpg)
case study kampanii
Przeczytaj case study z kampanii „Masz wpływ na odpływ”.
nagroda
Kampania „Masz wpływ na odpływ” wygrała VI edycję konkursu „Głośna woda” (organizowanego przez miesięcznik „Wodociągi-Kanalizacja”) – na najciekawsze inicjatywy edukacyjne, organizowane przez przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne (w kategorii przedsiębiorstw działających na obszarze obejmującym od 30 tys. do 100 tys. mieszkańców). Jury doceniło przyciągające wzrok grafiki, chwytliwe hasła, przemyślaną koncepcję oraz długofalowe plany i potencjał kampanii.