[10/03/2023]

Kampanie edukacyjne – nasze realizacje

Tworząc kampanie edukacyjne, skupiamy się na pozytywnym przekazie i odpowiedzialnym uświadamianiu mieszkańców. Do każdej kampanii wymyślamy hasło wiodące oraz dobieramy formy przekazu – projektujemy m.in. ulotki, plakaty, książeczki i kolorowanki dla dzieci. Poniżej prezentujemy zestawienie kilku naszych ostatnich kampanii. 

Mam powody do picia elbląskiej wody
Klient: Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Celem tej kampanii edukacyjnej było zwiększenie świadomości na temat jakości wody z elbląskich wodociągów, korzyści płynących z picia wody z kranu oraz promocja pozytywnych nawyków.

W ramach kampanii powstały: 

  • hasło wiodące,
  • plakat promujący,
  • ulotka edukacyjna,
  • książeczka-kolorowanka dla najmłodszych,
  • pakiet grafik na potrzeby Internetu,
  • wpis na WWW.
mam powody do picia elbląskiej wody kampania edukacyjna

Przeczytaj więcej o kampanii „Mam powody do picia elbląskiej wody”

Trzy kampanie edukacyjne dla mieszkańców gminy Kobierzyce
Klient: Kobierzyckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Kampania edukacyjna obejmująca działania edukacyjne dotyczące: picia kranówki, oszczędzania wody oraz odpowiedzialnego użytkowania sieci kanalizacyjnej.

W ramach kampanii powstały:
  • 2 hasła wiodące,
  • 3 ulotki edukacyjne – dla każdej kampanii osobno,
  • 2 plakaty – dla kampanii „Ekomoda z kranu woda” i „Oszczędzanie wody nie wychodzi z mody”,
  • 3 zestawy ikon (osobny dla każdej kampanii),
  • pakiet grafik na potrzeby strony internetowej.

Przeczytaj więcej o kampaniach dla mieszkańców gminy Kobierzyce

... o niebo lepiej
Klient: Urząd miejski w Opocznie

Kampanie edukacyjne dotyczące problemu smogu i azbestu, skierowane do mieszkańców miasta i gminy Opoczno.

W ramach kampanii powstały: 

  • hasła wiodące,
  • plakat informacyjno-edukacyjny z wiodącym hasłem „Bez smogu o niebo lepiej”,
  • ulotki edukacyjne,
  • kolorowankę „Bez smogu o niebo lepiej”,
  • animację, której bohaterem jest Pegaz z Opoczna.

Przeczytaj więcej o kampanii „O niebo lepiej”

Odetchnij z ulgą
Klient: Gmina Grębocice

Celem tej kampanii edukacyjnej było uświadomienie przyczyn powstawania smogu, skutków stosowania nieodpowiedniego opału oraz konieczności wymiany starych pieców na nowe.

W ramach kampanii powstały: 

  • hasło wiodące,
  • plakat informacyjno-edukacyjny z wiodącym hasłem „Odetchnij z ulgą”,
  • książeczka dla dzieci „Czarny dym, czyli Gucio i Sonia walczą ze smogiem”,
  • kolorowanka z zadaniami dla przedszkolaków.
odetchnij z ulgą grębocice kampania edukacyjna

Przeczytaj więcej o kampanii „Odetchnij z ulgą”

Masz wpływ na odpływ
Klient: PUK Komorniki

Kampania edukacyjna skierowana do mieszkańców gminy Komorniki, która poruszała problem awarii w gminnej sieci sanitarnej.

W ramach kampanii powstały: 

  • hasło wiodące i slogany,
  • 3 plakaty informacyjno-edukacyjne,
  • ulotka informacyjna,
  • książeczka dla dzieci z zadaniami do wykonania,
  • namiot i koło fortuny,
  • zestaw gadżetów: torby bawełniane, plany lekcji, linijki, krówki, kubki, butelki, plecaki, przypinki, żelki, śniadaniówki, długopisy, podkładki pod kubki.

Przeczytaj więcej o kampanii „Masz wpływ na odpływ”

Susza w kranie
Klient: PUK Komorniki

Susza występująca podczas upalnego lata w gminie Komorniki i nierozważne użytkowanie wody przez mieszkańców, spowodowały brak wody w kranach w godzinach popołudniowych. Ponieważ problem narastał, konieczne było przeprowadzenie szybkiej akcji informacyjno-edukacyjnej.

W ramach kampanii powstały: 

  • hasło wiodące,
  • plakat informacyjno-edukacyjny,
  • ulotka informacyjna.

Przeczytaj więcej o kampanii „Susza w kranie”

Lubię mieć czystą sieć
Klient: MPECWiK Środa Wielkopolska

Szeroka akcja edukacyjna dla mieszkańców Środy Wielkopolskiej, dotycząca różnych aspektów użytkowania i oszczędzania wody.

W ramach kampanii powstały: 

  • hasło wiodące,
  • slogany towarzyszące,
  • plakat informacyjno-edukacyjny,
  • ulotka informacyjna,
  • grafiki do wykorzystania na Facebooku.

Przeczytaj więcej o kampanii „Lubię mieć czystą sieć”

A. Sidorowicz

Doskonale wie, że w każdym szaleństwie jest metoda, dlatego metodycznie dba o wizerunek klientów  w mediach społecznościowych. Lubi nieprzewidywalność social mediów i nieustannie odkrywa nowe możliwości komunikacji w tych kanałach.

W unikatowy sposób łączy kreatywność i zorganizowanie. Wciąż poszukuje nowych ścieżek i szlaków do przetarcia. Także w górach, w których spędza każdą wolną chwilę.