Kampanie edukacyjne – nasze realizacje
Tworząc kampanie edukacyjne, skupiamy się na pozytywnym przekazie i odpowiedzialnym uświadamianiu mieszkańców. Do każdej kampanii wymyślamy hasło wiodące oraz dobieramy formy przekazu – projektujemy m.in. ulotki, plakaty, książeczki i kolorowanki dla dzieci. Poniżej prezentujemy zestawienie kilku naszych ostatnich kampanii.
Mam powody do picia elbląskiej wody
Klient: Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Celem tej kampanii edukacyjnej było zwiększenie świadomości na temat jakości wody z elbląskich wodociągów, korzyści płynących z picia wody z kranu oraz promocja pozytywnych nawyków.
W ramach kampanii powstały:
- hasło wiodące,
- plakat promujący,
- ulotka edukacyjna,
- książeczka-kolorowanka dla najmłodszych,
- pakiet grafik na potrzeby Internetu,
- wpis na WWW.
Trzy kampanie edukacyjne dla mieszkańców gminy Kobierzyce
Klient: Kobierzyckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
W ramach kampanii powstały:
- 2 hasła wiodące,
- 3 ulotki edukacyjne – dla każdej kampanii osobno,
- 2 plakaty – dla kampanii „Ekomoda z kranu woda” i „Oszczędzanie wody nie wychodzi z mody”,
- 3 zestawy ikon (osobny dla każdej kampanii),
- pakiet grafik na potrzeby strony internetowej.
... o niebo lepiej
Klient: Urząd miejski w Opocznie
Kampanie edukacyjne dotyczące problemu smogu i azbestu, skierowane do mieszkańców miasta i gminy Opoczno.
W ramach kampanii powstały:
- hasła wiodące,
- plakat informacyjno-edukacyjny z wiodącym hasłem „Bez smogu o niebo lepiej”,
- ulotki edukacyjne,
- kolorowankę „Bez smogu o niebo lepiej”,
- animację, której bohaterem jest Pegaz z Opoczna.
Odetchnij z ulgą
Klient: Gmina Grębocice
Celem tej kampanii edukacyjnej było uświadomienie przyczyn powstawania smogu, skutków stosowania nieodpowiedniego opału oraz konieczności wymiany starych pieców na nowe.
W ramach kampanii powstały:
- hasło wiodące,
- plakat informacyjno-edukacyjny z wiodącym hasłem „Odetchnij z ulgą”,
- książeczka dla dzieci „Czarny dym, czyli Gucio i Sonia walczą ze smogiem”,
- kolorowanka z zadaniami dla przedszkolaków.
Masz wpływ na odpływ
Klient: PUK Komorniki
Kampania edukacyjna skierowana do mieszkańców gminy Komorniki, która poruszała problem awarii w gminnej sieci sanitarnej.
W ramach kampanii powstały:
- hasło wiodące i slogany,
- 3 plakaty informacyjno-edukacyjne,
- ulotka informacyjna,
- książeczka dla dzieci z zadaniami do wykonania,
- namiot i koło fortuny,
- zestaw gadżetów: torby bawełniane, plany lekcji, linijki, krówki, kubki, butelki, plecaki, przypinki, żelki, śniadaniówki, długopisy, podkładki pod kubki.
Susza w kranie
Klient: PUK Komorniki
Susza występująca podczas upalnego lata w gminie Komorniki i nierozważne użytkowanie wody przez mieszkańców, spowodowały brak wody w kranach w godzinach popołudniowych. Ponieważ problem narastał, konieczne było przeprowadzenie szybkiej akcji informacyjno-edukacyjnej.
W ramach kampanii powstały:
- hasło wiodące,
- plakat informacyjno-edukacyjny,
- ulotka informacyjna.
Lubię mieć czystą sieć
Klient: MPECWiK Środa Wielkopolska
Szeroka akcja edukacyjna dla mieszkańców Środy Wielkopolskiej, dotycząca różnych aspektów użytkowania i oszczędzania wody.
W ramach kampanii powstały:
- hasło wiodące,
- slogany towarzyszące,
- plakat informacyjno-edukacyjny,
- ulotka informacyjna,
- grafiki do wykorzystania na Facebooku.
A. Sidorowicz
Doskonale wie, że w każdym szaleństwie jest metoda, dlatego metodycznie dba o wizerunek klientów w mediach społecznościowych. Lubi nieprzewidywalność social mediów i nieustannie odkrywa nowe możliwości komunikacji w tych kanałach.
W unikatowy sposób łączy kreatywność i zorganizowanie. Wciąż poszukuje nowych ścieżek i szlaków do przetarcia. Także w górach, w których spędza każdą wolną chwilę.